ABU: Algemene Bond Uitzendondernemingen

ABU-campagne rondom HR Live op 13 oktober

Op donderdag 13 oktober staat de Fokker Terminal in Den Haag in het teken van werk: het congres HR-live vindt er plaats. Zo’n 1.000 HR-managers en -specialisten komen die dag richting Den Haag. Daarom laten we op deze dag rondom de Fokker Terminal verschillende uitingen van onze keurmerkcampagne zien.

Hiermee kunnen we nog meer inleners en andere HR-mensen overtuigen om voor een uitzendbureau met het ABU-keurmerk te kiezen. Want kwaliteit van uitzendwerk begint bij het ABU-keurmerk.

Op reclameborden richting Fokker Terminal
De campagneboodschap is te zien op verschillende digitale reclameborden op de aanrijroute naar de Fokker Terminal in Den Haag: langs de A12 en rondom de stations in Den Haag.

Daarnaast komt de boodschap ook voorbij op telefoons van de bezoekers op het moment dat ze websites bezoeken als het Financieel Dagblad, diverse nieuwssites en Buienalarm. Via geotargeting (het gericht plaatsen van online advertenties op basis van de geografische locatie van de gebruiker) komt onze boodschap heel gericht terecht bij de bezoekers van deze locatie.

Gerelateerde artikelen