Nieuwe campagne: 'Ik heb uitzendkracht'
Vorige week ging onze nieuwe landelijke ABU-campagne ‘Ik heb uitzendkracht’ live. Een frisse beweging die het beeld van uitzenden kantelt: van stigma naar eretitel.
De kracht van uitzendwerk
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf welke kracht zij dankzij uitzendwerk ontwikkelen: van aanpassingsvermogen tot nieuwe inzichten.
Houd onze socials in de gaten
We zijn ontzettend trots op dit resultaat en hopen dat jullie dit enthousiasme met ons delen. Bekijk het eerste LinkedIn-bericht. Leuk en goed als je het deelt en liked! In de komende weken verschijnt er nog veel meer over de campagne op LinkedIn, Instagram, en TikTok, dus houd onze socials in de gaten, deel en like waar je kan.
Doe mee: samen maken we impact
Voor ABU-leden staat op Mijn ABU een toolkit klaar waarmee leden het campagnemateriaal kunnen inzetten voor hun eigen communicatie. Doe mee en laat je zien. Samen overspoelen we Nederland met uitzendkracht en zetten we trots, waardering en positieve verhalen over uitzendwerk stevig op de kaart.